The new Ōura ring

Oura Health lanseerasi ensimmäisen lepoon ja palautumiseen keskittyvän älysormuksen joukkorahoituksella vuonna 2015. Olemme olleet mukana Ouran matkassa ensimmäisestä lanseerauksesta asti. Vuoden 2017 lopulla oli aika tuoda uusi tarkempi, kevyempi ja pienempi Oura-sormus markkinoille. Tuotteen design hiottiin huippuunsa yhdessä applikaation ja teknisen kehityksen kanssa. Meidän tehtävänämme oli kertoa tämä menestystarina kansainväliselle yleisölle.

Video
3D
Valokuvat

Porsche – Advantage Package

Henri Kontinen oli matkalla kohti maailmanlistan ykköspaikkaa miesten nelinpelissä. Porsche halusi tarttua tähän tilaisuuteen ja yhdistää brändilähettiläänsä sekä juuri lanseeratun Porsche Macan Advantage Packagen yhteen. Toteutimme Porsche Macan- ja Panamera-malleista modernit mainosvideot Advantage Packagen markkinoinnin tueksi.

Video

Polar – Club-lanseeraus

Polarin kuntokeskuksille ja muille alan yrityksille suunnattu Club-järjestelmä uudistui. Täysin uusi Club lanseerattiin yhdessä globaalin LesMills-ketjun kanssa. Meidän tehtäväksemme tuli tuoda molemmat brändit esiin yhtenäisenä kokonaisuutena, joka innostaisi niin kuntokeskuksia kuin heidän kävijöitäkin liikkumaan sykeohjatusti inspiroivassa ympäristössä.

Video
Valokuvat

Olympus – #BLCKSNDS

Vuonna 2015 Instagram oli alustana kovassa nosteessa. Suosittuja pohjoismaisia vaikuttajia seurattiin ympäri maailmaa – valokuvaajat olivat saaneet töillensä täysin uuden julkaisualustan somen kautta. Samanaikaisesti Islanti oli kaikessa mystisyydessään matkailun nousevia tähtiä.

Olympus oli juuri julkaissut uuden OM-D E-M1 -järjestelmäkameran, jossa oli erityisesti perinteisen kuvanlaadun ja kuvanvakauksen lisäksi panostettu mobiilikäytettävyyteen. Kameraa pystyy ohjaamaan puhelimella ja valmiit otokset saa siirtymään hetkessä kamerasta puhelimeen.

Konsepti
Kampanjatoteutus
Sosiaalinenmedia

Wilfa – Mehuisa*

Wilfa on jo pitkään ollut tehosekoittimien ja mehustuslaitteiden edelläkävijä Pohjoismaissa. Wilfan tuoteportfolio kattaa pienkodinkoneita aina ilmankostuttimista kahvinkeittimiin. Tämän pohjalta toteutimme Wilfalle Mehuisa-nimellä kulkevan ympärivuotisen kampanjan, jonka tarkoituksena on inspiroida käyttäjiä kokeilemaan uutta.

Visuaalinen identiteetti
Sisällöntuotanto
Verkkosivusto
Sosiaalinenmedia