The new Ōura ring

 

Oura on maailman kehittynein unta mittaava älysormus. Oura Healthin tavoitteena on herättää ihmiset unen vaikutukseen. Miksi välitämme unesta? Miten nukumme paremmin? Miten päivittäiset valintamme vaikuttavat uneemme ja suoriutumiseemme?

Suunnittelimme ja toteutimme uudelle Oura-sormukselle video-, kuva- ja animaatiosisältöä tuotteen lanseerausta varten vuoden 2017 Slushiin. Halusimme luoda sormuksesta kuvan kumppanina, joka neuvoo ja ohjaa oikeiden valintojen kautta parempaan unen ja levon saavuttamiseen. Ouran lanseeraus oli valtava menestys. Tuotetta on myyty jo yli 50 maahaan ympäri maailmaa.

Mitä me teimme:
Video
Valokuvat
3D

Haaste

 

Unen ja levon arvostus kasvaa globaalisti. Kuinka Oura voi tarttua tähän ilmiöön ja tehdä siitä omansa?

Idea

 

Tuomme yrityksen perustajat keskiöön ja kerromme heidän tarinoidensa kautta levon merkityksestä. Mitä se on tarkoittanut ihmisille, jotka ovat omistaneet aikansa maailman kehittyneimmän älysormuksen suunnittelulle?

Toteutus

 

Toteutimme Ouralle vuoden 2017 Slushiin ajoittuvan markkinontituotantokokonaisuuden. Kampanjan keskiössä olivat uuden Oura-sormuksen designiin keskittyvä tuotevideo ja tarina, jossa tuotteen alkuvaiheilta suunnittelussa mukana olleet perustajat kertoivat sormuksen kehityksestä ja levon tärkeydestä. Lisäksi tuotimme Ouralle brändi- ja tuotekuvia käytettäväksi eri alustoihin.

Oura-sormuksia on ennakkotilattu yli 20 000 kappaletta yli 50 maahan joulukuun lanseerauksesta alkaen.

3D: Fake