Wilfa – Mehuisa*

Mehuisa on mehun ja smoothien koti – kanava niille, jotka rakastavat hitaita aamuja, terveellisiä elämäntapoja ja ennen kaikkea raikkaita ja tuoreita mehuja.

Konseptoimme ja toteutimme Wilfalle tehosekoittimiin ja mehupuristimiin keskittyvän sosiaalisen median kampanjan, jonka tavoitteena on lisätä kuluttajien tietoisuutta mehustamisen helppoudesta ja laitteiden monipuolisista käyttömahdollisuuksista. Kampanjalle luotiin omat kanavansa sosiaaliseen mediaan sekä kampanjasivu sisällöntuotantoa ja -keruuta varten. Kampanja huipentuu I Love Me -messuilla lokakuussa järjestettäviin Mehun ja Smoothien Suomenmestaruuskilpailuihin, jossa mehustajien todellinen luonne punnitaan.

Mitä me teimme:
Konsepti
Suunnittelu
Sisällöntuotanto

Haaste

 

Miten synnyttää kotona mehustamisesta samanlainen ilmiö kuin muissa pohjoismaissa ja innostaa ihmisiä kokeilemaan uusia raaka-aineita? Kuinka inspiroida kuluttajia käyttämään kotonaan satokauden mukaisia raaka-aineita terveellisemmän ja maukkaamman arjen saavuttamiseksi?

Idea

 

Mehustamisen tulisi olla helppoa, kivaa ja antaa enemmän kuin kaupasta ostettu mehutölkki. Loimme Wilfalle mehuun ja smoothieen keskittyvän median, Mehuisan sekä kansallisen kilpailun, Mehun ja Smoothien Suomenmestaruuskilpailun.

Toteutus ja tulokset

 

Mehuisa on smoothien ja mehun valmistukseen keskittyvä monikanavainen media, jonka tavoitteena on inspiroida kuluttajia valmistamaan kotona maukkaampia, helpompia ja terveellisempiä juomia ja ruokia. Suunnittelimme ja toteutimme Mehuisaa varten reseptiikkaa ja sisältöjä yhteistyössä bloggaajien, instagrammaajien, ruokastylistien ja kokkien kanssa. Kampanja huipentui syksyllä järjestettyyn Smoothien ja Mehun Suomenmestaruuskilpailuun I love me -messuilla Helsingin messukeskuksessa. Kampanjan tavoittavuus oli yli 1,2 miljoonaa kuluttajaa. Kampanja jatkuu vuonna 2018.

www.mehuisa.fi